Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Πίσω στο γυμναστήριο

Τι έμαθα από τις κυρίες


Μπορεί να πέρασε σχεδόν ένας μήνας, αλλά αγαπημένοι αναγνώστες, επέστρεψα! Κι είμαι εδώ δριμύτερη! Ομολογώ πως για λίγο έβγαλα το ίντερνετ από την καθημερινότητά μου μέχρι να βρω τις ισορροπίες με τις νέες αθλητικές συνήθειές μου, αλλά αρχίζω κιόλας να αναπληρώνω.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. 2 Απριλίου -όπως είχα υποσχεθεί- όντως πήρα τα αθλητικά μου, γράφτηκα στο γυμναστήριο και πήγα κατευθείαν στο πρόγραμμα της yoga για να αποφύγω έναν αντιπαθητικό που δίδασκε το αερόμπικ. Όταν έφτασα ανακάλυψα πρώτα ότι ο σπαστικός γυμναστής είχε φύγει, φαντάζομαι θα βρήκε αλλού δουλειά γιατί ήταν σπαστικός αλλά καλός, και το γυμναστήριο είχε ξεκινήσει προγράμματα zumba! Εκεί έμαθα τα καλύτερα πράγματα, αλλά θα φτάσω αργότερα σε αυτό.


Ξεκίνησα που λέτε, swaha yoga (ή κάπως έτσι λέγεται) με μεγάλη δυσκολία και σχεδόν έκλαιγα από τους πόνους που ένιωθα σε κάθε νυσταγμένο μυ. Αλλά το επόμενο πρωί ήδη ξύπνησα πιο δυνατή. Αποφάσισα λοιπόν, να πηγαίνω κάθε μέρα στο γυμναστήριο -εκτός ΣΚ βεβαίως. Παράλληλα κατέβασα και dvd γυμναστικής στο σπίτι, από αυτά που βλέπεις μια τύπισσα που σου δείχνει πώς να σηκώνεις το βαράκι και να κάνεις τον κοιλιακό. Σας τα προτείνω ανεπιφύλακτα, υπάρχουν dvd για όλα τα γούστα, είδη και επίπεδα, ακόμα και με χορό. Και παράλληλα έχεις και κάποιον -έστω από την τηλεόραση- να σου φωνάζει και να σε παροτρύνει. Γιατί προσωπικά, όσο κι αν μου αρέσει η γυμναστική, μόνη μου βαριέμαι αφάνταστα να κάνω ακόμα και ένα σετ κοιλιακών.


Αυτές τις μέρες κάνω αυτά τα 3 παραπάνω εναλλάξ. Το πιάσιμο είναι έντονο προς το παρόν, αλλά υποχωρεί με ζεστό μπάνιο και διατάσεις. Η αλήθεια είναι ότι στο γυμναστήριο πιάνομαι περισσότερο, αλλά ευελπιστώ ότι σε έξι εβδομάδες θα αποκτήσω 6-pack όπως υποσχέθηκε η Jillian.

Πριν επιστρέψω σ'αυτά που έμαθα από τις κυρίες στο γυμναστήριο, μια άλλη παρένθεση... επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι, σας προτείνω να πάτε σε ένα δημοτικό γυμναστήριο. Στο δικό μου ως φοιτήτρια πληρώνω 7,5€ το μήνα και οι υπόλοιποι νομίζω 10-15€. Έχει αρκετά όργανα γυμναστικής, είναι καθαρό -τουλάχιστον οι αίθουσες- και παρέχει πολύ καλά ομαδικά προγράμματα πρωί-απόγευμα. Κλείνει παρένθεση.

Αυτές τις μέρες λοιπόν, ήρθα αντιμέτωπη με έναν άλλο σημαντικό, ίσως το σοβαρότερο, υπαρξιακό μου φόβο: τα γηρατειά. Καταλαβαίνω πως το σώμα μου και το πρόσωπό μου θα αλλάξουν μεγαλώνοντας και αυτό είναι δεκτό γιατί θα είναι απόδειξη ότι έχω ζήσει. Ωστόσο, έχω έρθει πολλές φορές σε επαφή με ηλικιωμένους που δεν μπορούν να αυτοεξυπηρετηθούν: έχουν για παράδειγμα άνοια και και ξεχνούν να πάνε τουαλέτα ή ακόμα και πώς πλένονται. Κι αυτό δεν το αντέχω. Το σαββατοκύριακο επισκέφτηκα μια θεία μου η οποία ατυχώς λόγω αδιάφορων στενότερων συγγενών κατέληξε σε ένα δήθεν εκκλησιαστικό γηροκομείο. Έχει το μυαλό της αλλά αδυνατεί να χρησιμοποιήσει το σώμα της και επιπλέον πια δεν βλέπει καθόλου. Όλη μέρα είναι ξαπλωμένη σε ένα κρεβάτι, δεν μιλάει με κανέναν, μόνο περιμένει να την ταΐσουν και να της δώσουν λίγο νερό με τα φάρμακά της. Όταν είδα της προάλλες τη θεία, θυμήθηκα πώς ήταν πριν μερικά χρόνια, όταν με περιποιόταν και όταν με έπαιζε στα πόδια της και μου τραγουδούσε (αυτό το τελευταίο το βλέπω σε βίντεο). Γιατί αυτή η γυναίκα να καταλήξει τόσο ανήμπορη;

Παράλληλα πήγαινα στα μαθήματα της zumba, όπου το τμήμα μου αποτελείται κατά 90% από γυναίκες στη σύνταξη. Κάποιες είναι 70 τουλάχιστον, άλλες ξεπερνούν τα 80, είναι τέλος πάντων γύρω στην ηλικία της θείας μου. Αυτές οι κυρίες καταρχάς γουστάρουν να μαθαίνουν λάτιν χορούς. Δεν μαθαίνουν μόνο τα βήματα της salsa και του cha-cha, αλλά γουστάρουν να κουνούν και το κωλαράκι και το λένε! Ναι, χορεύουν και reggaeton. Χορεύουν τραγούδια όπως αυτό και αυτό! Τα είδα όλα όταν η μεγαλύτερη κυρία ζήτησε το "Nossa" επί λέξη και όλες μαζί ήξεραν να το τραγουδήσουν. Και όταν κάναμε την γνωστή πρόστυχη κίνηση του Ai Se Eu Te Pego με τη λεκάνη μπροστά, σχολίαζαν πονηρά. Και εκεί κατάλαβα ότι όσο προχώ και σεξουαλικά απελευθερωμένοι να το παίζουμε εμείς η γενιά του Sex & the City και των παρεμφερών βιβλίων κι εκπομπών, αυτές οι κυρίες ξέρουν, οι παλιές καραβάνες ξέρουν.

Και εδώ αναρωτιέμαι, η κυρία 80plus έχει περισσότερες αντοχές στη ζωή της χάρη στην άσκηση; Να κάνει άραγε ακόμα σεξ; Ο παππούς μου πάντως το σταμάτησε στα 85 γιατί δήλωσε ότι βαρέθηκε τη γυναίκα του (ευτυχώς δεν είναι η γιαγιά μου αυτή). Και τελευταίο και σοβαρότερο, όταν αυτή η κυρία θα φτάσει να πεθάνει, αυτό θα συμβεί ενώ νιώθει ευεξία ή αναπόφευκτα θα καταλήξει σε ένα κρεβάτι, αδύνατη να φροντίσει τον εαυτό της, όπως πολλοί ηλικιωμένοι στις μέρες μας;

Ελπίζω να πεθάνω σε τέτοια φυσική κατάσταση.
Και το ντύσιμό της μ'αρέσει τα μάλα!

14 σχόλια:

  1. Έτσι χυπιέμαι κι εγώ γέρος άνθρωπος μπας και δω χαϊρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω κι εγώ μια θεία 80++ που έχει άνοια.....
    Είναι στο κρεβάτι και τη φροντίζει μια γυναίκα.
    Είναι τραγικό μόνο που το σκέφτομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απ' ό,τι φαίνεται όλοι έχουμε μια ιστορία με ανήμπορο γέροντα, είναι δράμα, αν είχα παιδιά θα τους έλεγα να με τουφεκίσουν παρά να ξεφτιλίζομαι έτσι, άλλωστε δεν είναι ζωή αυτή..
    Kι εγώ φοβάμαι τα γηρατειά για την ανημποριά, όχι για τις ζάρες.
    Κάνε γυμναστικούλα να δυναμώσεις και να παράγεις ενδορφίνες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @tremens: Χαχαχα! Σιγά μην είσαι γέρος εσύ... Να χτυπηθείς να έχεις τον κοιλιακό του Σαντικάι που μας θύμησες ;P

    @serenata: Είναι πολύ άσχημο serenata, αλλά τουλάχιστον έχει μια κυρία να την φροντίζει και να της κάνει παρέα συνεχώς, οπότε δε θα είναι τόσο δύσκολο για αυτήν...

    @sewsome: Ισχύει ότι είναι πολλοί οι ηλικιωμένοι σε τέτοια κατάσταση. Και αναρωτιέμαι αν πάντα ήταν έτσι ή τα τελευταία χρόνια αυξάνεται ο αριθμός...
    Όσο για τη γυμναστική, τώρα που την ξεκίνησα, δεν την αφήνω. Ναρκωτικό οι ενδορφίνες! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ετοιμάζουμε σώμα για το καλοκαίρι.... ;)

    να ξέρεις ότι μόνο το σώμα γερναει,το μυαλό μεγαλώνει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλως σε βρηκα.Και γω ξεκινησα γυμναστηριο εδω και 2 βδομαδες αστα..πολυ πιασιμο....ο Θεος να βαλει το χερι του να αντεξω.παρα πολυ ομορφα αυτα που γραφεις.φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @gnostosagnostos: Έτσι έτσι, η παραλία πρέπει να μας βρει ευπαρουσίαστους! ;)
    Κάτι σε Hawking μου φέρνεις στο μυαλό αλλά μ'αρέσει.. Μόνο που και το μυαλό γερνάει άμα μένει αχρησιμοποίητο..:(

    @giota: Καλώς βρεθήκαμε Γιώτα! Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σου! Εμπρός στο γυμναστήριο, αθλήτριες ενωμένες - ποτέ νικημένες!
    Το πιάσιμο μεγάλος μπελάς... φιλάκια κ σε σένα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα!Άντε,με το καλό το γυμναστήριο...Δίνε κουράγιο και σε εμάς... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά το να συνεχίσεις να πηγαίνεις είναι το δυσκολότερο. Ας δίνουμε κουράγιο ο ένας στον άλλο για τις στιγμές βαρεμάρας... Μια καλησπέρα κι από μένα! ;)

      Διαγραφή
  9. Απολαυστική η ανάρτηση! Να σαι καλα! Καλο μήνα εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τί όμορφο ποστ

    θέλω κι εγώ να πάω γυμναστήριο

    αλλά με κάποιον μαγικό τρόπο,να μην κουράζομαι,να μην ιδρώνω,να μην πονάω. α και να μη πληρώνω.

    χμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ πολύ kihli! Το καλοκαίρι δεν ενδείκνυται για τέτοια προσπάθεια, εγώ τουλάχιστον με το που μπει ο Ιούλιος βαριέμαι.. Τα λεφτά είναι πρόβλημα μεγάλο, να αγιάσουν οι κασέτες! Η κούραση.. δύσκολα ξεπερνιέται... Σου εύχομαι να βρεις την όρεξη να κάνεις την αρχή! Κι άμα βρεις το μαγικό τρόπο, εδώ είμαστε :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή